پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

اذیت نکن خودت رو

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

چقدر چقدر به خودم سخت میگیرم سر موضوعات الکی

چقدر نظرات آدما و رفتارشون برام مهمه

چقدر از اونایی که دوستشون دارم توقع دارم

چقدر منتظر آدمام

چقدر به خودم سخت میگیرم

چقدر گریه میکنم

چقدر دل بابا و مامان مهربون و نگرانم رو خون میکنم الکی

چقدر تو این زندگی اذیتم

چقدر یادم رفته لذت بردن رو

 

چقدر خوب بلدم خودم رو ناراحت کنم،الکی،الکی!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۳
♡Telma♡

نظرات  (۳)

(یه ذره برم رو منبر)

اگه واقعاً فکر می‌کردی اون موضوعات الکی ان، سخت نمی‌گرفتی به خودت...

پس حتماً واست مهمن... و حتماً (حتی شاید به طور ناخودآگاه) فکر می‌کنی توی زندگی آیندت تأثیر دارن :) پس، با خودت نجنگ... روراست باش... قبولش کن و بشین فکر کن که چرا واست اهمیت دارن؟ تنها راهِ رسیدن به صلح درونی، همینه :)

گاهی دل آدم الکی بهانه میکنه ! اینها فقط برای تو وجود ندارن برای همه به یکجور مختلف وجود دارن !

۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۷ ( 千丂卄丨几⛩ )

سلام تلما کیه؟

پاسخ:
منم دگ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی