پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

برام مهمه!

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۴ ب.ظ

فکر میکنم که من خیلی ملاحظه ی آدما و شرایطشون رو میکنم.

اما در آخر اغلب اونایی که انقدر فکر نمیکنن و به خودشون سخت نمیگیرن و تمام جوانب رو نمیسنجن عزیزتر میشن.

(شاید در قدم اول اینطور بنظر نرسه ولی یکم که بگذره نمیفهمن توام میتونستی ولی فقط بخاطر ملاحظه انجامش ندادی؛ تبدیل میشی به به موجود کم توجه براشون) 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
♡Telma♡

نظرات  (۳)

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۱ آقایِ دلقک

همیشه همینطوره 

هرکس به نسبت خودش این دیدگاهو داره 

حتی اونی که خودشو بیخیال ترین آدم دنیا میدونه هم تو خلوت خودش میبینه خیلی ملاحظه فلانی رو میکنه .... 

پاسخ:
اوهوم ‌:(

کلا دقت کنی این دنیا ادم مبارز و سنجیده و سخت کوش رو به چالش میطلبه و تا حد زمین خوردن باهاش میاد...

یبارم من این اعتراضو کردم، یکی گفت

برو شیر درنده باش ای دغل، مینداز خود را چو روباه شل

 

درخت باش بذار از سایه ات استفاده کنن

خورشید باش و بتاب به همه

 

 

ولی من ماورای همه اینا معتقدم ادم یکبار به دنیا میاد و همین که تو این دنیا بتونه گلیم خودشو از اب بکشه دیگه شاهکار کرده... چه برسه به اینکه اینقدرم نگران واکنش این و اون باشه

پاسخ:
اوهوم درست میگی نگرانی واسه ناراحتی بقیه ناراحت کننده س
ولی چه خوبه اگر آدم بتونه بدون غل و غش خورشید باشه

ابرا بذارن بتابی خوب میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی