پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

نگرانی تموم نشدنی

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ق.ظ

خیلی دوست دارم به خودم نوید بدم که بعد از تموم شدن این ماجراها و برگشتن کشور به روال عادی در اولین فرصت میرم و تو گروه های گردشگری عضو میشم و یه سفر میرم. (بدون حضور خانواده!)

ولی حیف که نشدنیه و منم حوصله ی جنگیدن باهاش رو ندارم و شایدم حدس میزنم به اون جذابی که تصور میکنم نباشه و ارزشش رو نداشته باشه.

نگرانیشون از اینکه با کی میری؟همسفرات معلومن؟کی میری؟شب تو جاده این؟راننده ش کیه؟کار بلده؟غذا چی؟مجوز دارن؟از طرف کجاست؟

و در آخرم به این برسیم که نه صلاح نمیدونیم که تنها بری! 

نگرانی خانواده رو تا حدودی درک میکنم،من میفهمم که دخترا با پسرا فرق دارن و برعکس یه عده منکر این قضیه نمیشم که عااای برابری جنسیتی!چون در واقع برابر نیستیم که اگر بودیم در دو جنس مختلف آفریده نمیشدیم.میفهمم خطراتی که دخترا رو تهدید میکنه به مراتب بیشتر از پسراس.

ولی ناراحت میشم از...

راحتی که پسرا دارن و ما نداریم؛

دلهره هایی که ندارن و ما داریم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
♡Telma♡

نظرات  (۶)

اسم این کار والدین حساسیت نیستا :)))

اینجا ایرانه...

شانس اینکه ادم صب از خونه بره بیرون، شب سالم و زده و سرحال برگرده خونه تازه در صورتی که ادم بسیار قوی هم باشه حدود٧٠ درصده...😆

پاسخ:
ای بابا :(
پس چرا تو همین ایرانم میبینیم اونایی که راحت میزنن به دل جاده و طبیعت؟!فقط ما خار داریم انگار :(

مساله ریسک اینجا مطرحه

اونا قید یسری چیزارو زدن، 

ادمی که توی خونه شیشه ای زندگی میکنه نمیتونه به کسی سنگ پرتاب کنه :)

قطعا هنوز یه چیزایی برای از دست دادن دارن اونایی که حاضر نمیشن اینطوری زندگی کنن. یا هیچ هایک کنن.

پاسخ:
اوهوم درسته.
و اما من اگه مطمئن شم اون طرف شیشه ها اتفاقای خوبی میفته،سنگم پرتاب میکنم:))

کم کم اول به خانوادتون این اطمینان رو بدید که میتونید از پس خودتون بر بیاید بعد مطمئن باشند با گروهی که میخواهید برید گروه مطمئنی هستند زمان میبره و لازمم هست این زمان چون واقعا شرایط دخترا با پسرا فرق داره حتی اگر که خانوادتون براشون مهم نباشه شرایط دخترا حساس تر از پسراست

پاسخ:
تقریبا میتونم بگم بهم اطمینان کامل دارن.من دارم یه شهر دیگه درس میخونم و مشکلی با این قضیه ندارند.و نگرانیشون سر همون شرایط حساس دختراس و من بیشتر از این تفاوت با پسرا گله مندم با وجود اینکه کاملا میفهمم این تفاوت و شرایط رو
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۲ او ته آ رویای واقعی

بنظر من بجنگ و برو حتما!

اما قبلش یه گروه مطمئن پیدا کن که خودت قانع بشی دربارشون

۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۷:۱۵ آقایِ عینکی

من به عنوان یه پسر که کم و بیش رفته میگم کاش همون قبلیهارو هم نمیرفتم! 

99% مزخرفن :))

اون خوباشم گیر ما نمیاد! 

 

پاسخ:
رفتممم
خیلی خوب بود :))
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۷ آقایِ دلقک

به سلامتی :)) 

خوشحالم که خوب بود 

شاد و سالم باشی -_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی