پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

خسته

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۱ ب.ظ

من فقط خسته م

خسته از خودم،زندگیم،همه چیز....!

 

 

 

 

خدایا چرا؟بخدا خسته شدم دیگه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳
♡Telma♡

نظرات  (۳)

خستگی آت به در :)))))

پاسخ:
ایشالله کرونا هم بشه در به در 

به قول یه بنده خدایی:

خدایا بسسسسه دیگههههه

خسته شدیم دیگه😅

پاسخ:
واقعا بردیم دیگه.
ولی خیلیم به اتفاقات اخیر بستگی نداره

تو بگو کی خسته نیست.والا نمی تونم بهت بگم خسته نباشی چون خودم هم خسته ام.خستگی،تنهایی،مشوشی

البته هستم،ولی خسته ام،تازه شب هوا سرد بود در رو بستم

 

به هر حال خوشحال میشم بیای به وبلاگم سر بزنی.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی