پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

(کنکور) حسرت قدیمی و همیشگی

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

بازم کنکور و حال و احوالش و ...

 

انقدر حرف کنکور و انتخاب رشته بود که دوباره بعد سه سال رفتم سراغ مدارک و شماره داوطلبیم رو درآوردم.تو لیست سراسری سازمان سنجش دنبال نتایج کنکور ۹۶ گشتم.دوباره درصدامو نگاه کردم.اینکه چرا ریاضی رو ۳۸ زدم؟چرا؟چرا ۵۰ نزدم؟من واقعا پتانسیل بیشتر از اینو داشتم.چرا همه درسام حول ۳۰ میچرخه؟

چرا رتبه م سه رقمی نشد؟من که فرزانگان بودم!

شاید مسخره بنظر بیاد،که مسخره هم هست!ولی هنوز با اینکه سال آخر کارشناسیم و همش ۳۳ واحد مونده تا لیسانسمو از یه دانشگاه دولتی و نسبتا خوب تو تهران بگیرم اما هنوزم درس خوندن تو امیرکبیر و تهران یه حسرت بزرگ تو زندگیمه.

به امید خدا موفق میشم؛یه شغل خوب پیدا میکنم؛به درآمد خوبی میرسم ولی بازم یادم نمیره که من میتونستم رتبه بهتری داشته باشم.اگر سهمیه داشتم میتونستم تو امیرکبیر یا تهران درس بخونم.

لعنت بهت کنکور!یجوری هستی که هیچ وقت فراموش نمیشی.یه درد کهنه ای هستی که هر چند وقتی سر باز میکنه و فرقی نمیکنه چقدر ازت گذشته؛سه روز؟سه ماه؟سه سال؟سی سال؟ همیشه تازه ای و اعصاب خورد کن!

کاش ریشه کن کشی!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۵
♡Telma♡

نظرات  (۵)

۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۵:۴۱ فروغ سادات

مسخره بنظر نمیاد :)

حست رو کاملا درک میکنم ... 

اما بعدش بمون یاد میده که تو هر مسیری که رفتیم یا حسرت نشدن رو بخوریم یا از اونجایی که هستیم لذت ببریم...

 

پاسخ:
کاش یادم بمونه...
حس میکنم زندگیم با حسرت ها داره میره جلو
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۱ او ته آ رویای واقعی

از حسرت و افسوس گذشته چه سود؟

شاید کنکور لایق نفرین باشه اما تو لیاقتت بالاتر از نفرین کردنه:)

چرا‌ برای مقاطع بعد وارد دانشگاه های‌مورد علاقه ت نمیشی تا به خودت ثابت بشی یه بار دیگه؟

پاسخ:
آخه میدونی حس میکنم اون شور و ذوق دوره کارشناسی دیگه تو مقاطع بالاتر مثل ارشد و دکتری تکرار نمیشه

منم همیشه از جلوی دانشگاه تهران که رد میشم ی درد عمیقی سینمو چنگ میزنه .

دردی که شبیه حسرته ، شبیه دنیا ی دانشگاه تهران به من بدهکاره :(

پاسخ:
من در حق خودم واسه درس خوندن تو دانشگاه تهران کوتاهی کردم.حسرتی که هیچ وقت جبران نمیشه :(
۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۲:۱۴ او ته آ رویای واقعی

درسته نمیشه. ولی مهم اینه که به هدف ذهنیت برسی حتا اگر مسیرت دلخواه نبود

منم ترم ۶ام ولی هنوز حسرت کنکور دارم :)

چون میدونم میشد بهتر بشه ولی شرایط نذاشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی