پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

قرنطینه ی زود هنگام

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ

این روزا همه شدن مثل من...

چند روز پشت سر هم تو خونه!

با این تفاوت که دوست دارن درآن بیرون اما نمیتونن و من همیشه دوست دارم بزنم بیرون ولی دوستایی رو ندارم که پایه ی همیشگیم باشن!

واسه همینه که فشار این چند روز رو خیلی خیلی خیلی کمتر از بقیه حس میکنم؛تازه از طرفی هم خوشحالم حالا که تو خونه م میتونم راحت insta رو باز کنم و حسرت خوش گذرونی و بیرون رفتنای بقیه رو نخورم.

من تحمل دوری و دلتنگی رو ندارم! و از خدا ممنونم که به واسطه ی دوستای نصفه نیمه من رو کم کم قرنطینه کرد وگرنه اصلا تاب اینو نداشتم که یهو بگن باید بشینی تو خونه تا یه مدت نامعلوم!

 

 

شما این روزا مشغول چه کاری هستین؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸
♡Telma♡

نظرات  (۳)

حرص خوردن...

پاسخ:
کلی کار عقب مونده هست که دلمون میخواست فقط یه هفته بیکار باشیم تا بهشون برسیم.الان وقتشه :))
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۶ فروغ سادات

همون زندگی عادی 😂😂 ما از اول قرنطینه بودم :/

پاسخ:
روی منم خیلی تاثیری نداشته فعلا
هرچند که دیگه دانشگاه نمیرم و الان دلم خوابگاه میخواد!

متاسفانه ٩٩ درصد کارای عقب مونده من نیاز به بیرون رفتن داشت :)) ١٪؜ اش مال خونه بود اونم خواب کافیه🔫😂

پاسخ:
ای بابا :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی