پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

چرا اومدم؟

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ق.ظ

باید یه جایی باشه که خودمو از حرف و فکرایی که مثه خوره میفته به جون و مغزم رها کنم.

حرف بزنم،

از درد هام بگم،

از تنهایی،تنهایی و تنهایی...

بدون نگرانی از قضاوت شدن!

خیلی وقته که فکر یه وب شخصی افتاده تو ذهنم؛چند سالی میشه.درست بعد از دومین وب مسخره ای که زدم و مثل اولی رهاش کردم.و فکر میکردم با وجود فیسبوک و اینستاگرام دیگه کسی به وب سر نمیزنه و حالا میبینم که این مکان شیرین هنوز مخاطب های خاص خودش رو داره.:))

حس میکنم واقعا به این پناهگاهم احتیاح دارم.جدی و مصمم میخوام بنویسم!!

حالا که دو سه ماه مونده به پایان 21 سالگیم خودم رو تنهاتر از همیشه تو زندگیم حس میکنم.

زیبا نیس؟ :))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۱
♡Telma♡

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی