پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

پناهگاه تنهایی...

هى بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه ؟!

ترس و لذت

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ

یکی از مشکلاتی که با خودم دارم اینه که لذت بردن رو بلد نیستم!

اکثر کارایی که میکنم با هول و هراس و استرس انجام میشه.

 

مثلا دارم آشپزی میکنم به جای اینکه از اون لذت ببرم همش استرس اینو دارم نکنه خراب بشه و موادغذایی اولیه رو حروم کنم و اسراف شه؟نکنه مامانم تاییدش نکنه؟

بجای اینکه اون آشپزی خوشحالم کنه یه استرس به استرس هام اضافه میکنه!:(

++خب حروم شه که اصلا حرومم نمیشه و به هرحال میخوریش!یه تجربه جدیده دگ!

 

یا مثلا دارم چیز جدید درست میکنم(همینطوری امتحانی و واسه خودم) همش استرس اینو دارم که اگه کار خوب از آب درنیاد چی؟

++خب درنیاد! به جهنم! به کسی نمیخوای تحویلش بدی که!

 

یا مثلا میشینم فیلم ببینم استرس فیلم هایی رو دارم که ندیدم و چقدر تو فیلم دیدن عقبم و هزارتا فکر دیگه که مثلا الان بجای فیلم دیدن میتونستم فلان کار مفید رو انجام بدم.

بعد وقتی دارم یکی از اون کارای مفید رو انجام میدم و دوستام درمورد فیلما حرف میزنن حسرت میخورم که چرا من به جای فیلم دیدن کار کردم یا چرا انقدر وقت کم دارم که به جفتشون نمیرسم...

 

خوددرگیری محض!:(

 

لطفا لطفا از هرکاری که میکنی لذت ببر!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۶
♡Telma♡

نظرات  (۴)

موافقم

ولی لذت محض رو گذاشتم از یه جایی و از یه اتفاقی به بعد ببرم 😂😂

مادام که وضع اینه

در ژانر ترس و بقا زندگی خواهم کرد :))

پاسخ:
و الان از نتیجه ش راضی هستی؟

غیر از قسمت آشپزیش که در حیطه‌ی من نیست، بقیه‌شو انگار خودم نوشتم... :)) دقیقاً این منم...

غیر از قسمت آشپزیش که در حیطه‌ی من نیست، بقیه‌شو انگار خودم نوشتم... :)) دقیقاً این منم...

پاسخ:
هعی!عجب گیری کردیم...
چه مرگمونه ما آدما؟

خود کرده را تدبیر نیست😬

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی